Retourbeleid & Borg

Retourbeleid en Borg

Per order betaald u eenmalig € 50 borg, deze borg is voor ons een zekerheidsstelling daar de waarde van het gehuurde veel hoger ligt als de huurprijs die u betaald. Indien de artikelen volgens afspraak in dezelfde staat geretourneerd worden storten wij de borg zo snel mogelijk weer aan u terug, meestal al binnen 2 werkdagen. 

Zowel bij levering als retour ontvangst worden onze goederen controleerd op o.a. schade, staat, volledigheid en functioneren. Alle artikelen dienen zoals ontvangen ook weer geretourneerd te worden. 

In de meeste gevallen kunnen we zonder problemen de borg terug storten. Het kan echter voorkomen dat de borg ingehouden moet worden, dit kan gebeuren in de volgende situaties:

Wanneer wordt er borg ingehouden?

Niet Schoon en Droog 
We doen er alles aan om elke klant schone materialen te leveren, zodat iedereen er plezier van heeft. Brengt u onze materialen niet schoon en droog retour dan zullen we kosten voor de reiniging inhouden van de borg. Brengt u een springkussen nat of vuil retour dan worden er € 50 aan reinigingskosten ingehouden van de borg. Is uw springkussen nat op de dag van retour? Neem dan even contact op wellicht kunt u het springkussen ook later terug brengen. 

Niet Compleet
U brengt de artikelen niet compleet / volledig retour. Op dit moment houden wij de borg in totdat alles volledig geretourneerd is of verrekenen de kosten van de ontbrekende onderdelen met de borg. 

- Schade 
Indien er tijdens de huurperiode schade is ontstaan aan onze goederen dient deze schade vergoed te worden. De kosten voor deze schade worden in eerste instantie ingehouden van de borg, mocht de schade groter zijn, dan zullen de resterende kosten in rekening gebracht worden. 

- Te Laat Retour
Komen de artikelen later dan afgesproken retour dan zullen hier extra huur kosten voor in rekening gebracht worden die in eerste instantie van de borg ingehouden worden.

- Niet zoals geleverd aangeboden voor transport 
Indien u enkel kiest voor leveren en niet voor op- en afbouw dient u de materialen weer zoals geleverd aan te leveren en op de afgesproken datum direct aan te kunnen bieden voor transport.. Dit betekend bij een luchtkussen dat het goed opgerold op de pallet / kar dient te liggen. 

- Geen Hulp
Er dient altijd iemand aanwezig te zijn bij leveren en ophalen, voor sommige luchtkussens zijn er een of meerdere personen hulp nodig bij op- en afbouw. Indien er geen of onvoldoende hulp aanwezig is waardoor de attractie niet opgehaald kan worden zullen we extra kosten in rekening brengen. 

- Wachttijd 
Ons personeel dient de opdracht direct uit te kunnen voeren zonder obstakels en zonder te hoeven wachten op bijvoorbeeld stroom en personen die weten waar de attractie geleverd of geplaats moet worden. Dit om te voorkomen dat we ook bij andere klanten te laat komen.